Hej!

I nadszedł ten długo wyczekiwany moment - nasze ukochane, kanciaste Jorviki Gorącokrwiste otrzymały zupełnie nowy model! Jednak dzisiejsza aktualizacja to również masa innych, drobnych zmian, które mają na celu poprawę wyglądu gry. Nim przejdziemy do głównego punktu dzisiejszego omówienia aktualizacji, zajmę się właśnie tymi drobnostkami!




Na pierwszy ogień idą podwózki, a dokładniej nowy model przyczep dla naszych wierzchowców - zmiana dość niespodziewana, w końcu rzadko kiedy się słyszało o tym, by gracze narzekali na ich stary model, jednak jak najbardziej na plus! Nowe przyczepy są nie tylko dokładniejsze, ale też zostały wypełnione w środku różną zawartością, poręcz do przywiązania konia czy wisząca siatka z sianem, a jej zewnętrzną, pomalowaną na różowo część, wzbogacono o logo Star Stable Online. Nowe podwózki prezentują się bardzo ładnie, są bardzo dobrze wykonane. Jedyną rzeczą, która nieco kuje w oczy to ten mały samochodzik, który przy nowych przyczepach wyglądają jak mały, różowy klocek. Jednak to na pewno zmieni się z czasem, na co czekam z niecierpliwością!




Coś jeszcze? Cóż, ekipa Star Stable Online pokusiła się o zmianę wyglądu jeszcze paru innych elementów, takich jak tablice z zadaniami, drogowskazy czy tablice z wynikami zawodów. Tu podobnie jak z przyczepami - mała, kosmetyczna zmiana, która jest kolejnym krokiem ku kompletnej zmianie wyglądu gry, oczywiście na lepsze. Bardzo się cieszę, że zespół wzbogaca grę o elementy wykonane z dobrej jakości tekstur, z dopracowanymi modelami. Niby nic, a oko cieszy!




Czas przejść do głównego dania, czyli do nowego wyglądu naszych kochanych Startowców oraz koni o jego budowie! Bardzo cieszyłem się na wieść o tej zmianie, bo choć lubiłem stary model tych wierzchowców, to wiem, że to kolejny krok, by gra zmieniała się na lepszą. Nowy model to nie tylko lepsza spójność między konkretnymi elementami gry, w końcu kanciaste i stare modele nie wyglądają dobrze obok dopracowanych i nowych lokacji, to sprawią one, że większa ilość graczy będzie miała pozytywne pierwsze wrażenie po wejściu do gry. Nie ukrywajmy - dawny wygląd Jorvików mógł cieszyć oko jakością wykonania, ale nie w 2017 roku, gdzie wymagania co do grafiki stoją na dużo wyższym poziomie niż kiedyś.




Postanowiłem, że zrobię małą sesję zdjęciową na moim Jorviku Gorącokrwistym, by móc zrobić małe porównanie między konkretnymi ruchami. Jeżeli mieliście okazję pojeździć na swoich Startowcach po dzisiejszej aktualizacji, pewnie zauważyliście, że posiadają niemal identyczne animacje jak konie rasy lipicańskiej. Czy to źle? Cóż, konie te posiadają bardzo ładne ruchy, jednak w cwale drażniła mnie zawsze ich szyja - jest ona strasznie gruba, jakby była spuchnięta. Jest to według mnie jedyna wada nowego modelu koni starteropodobnych - gruba szyja niestety nie komponuje się ładnie z resztą budowy. Cóż, najwyżej nie będę bawić się kamerą podczas jazdy na nich.




Ale czy poza dziwnie wyglądającą szyją mam się jeszcze do czegoś przyczepić? Czy nowy model zachęci mnie do zakupu większej ilości koni o tej budowie?




Szczerze mówiąc, to nie mam żadnych innych zastrzeżeń co do nowych modeli. Bardzo podoba mi się to, że zespół nie zmienił kompletnie całego wyglądu koni, od A do Z, lecz tylko go poprawił. Dzięki temu rumaki te zachowały swój dawny urok, jednocześnie nie odstraszają swoją kanciastością. Poszli oni na kompromis, dzięki czemu zadowolą na pewno dużą część społeczności StarFam!




Czy nowy model zachęci mnie do zakupu większej ilości koni o budowie Jorvików Gorącokrwistych? Zdecydowanie tak! Zrobiłem sobie już małą listę rumaków, które będą kolejną propozycją do zakupu podczas następnego, większego zastrzyku StarCoins. To tylko kwestia czasu, aż zagoszczą one do mojej stajni. Czekam na ten moment z niecierpliwością!




Czy to wszystkie zmiany, które znalazły się w grze po dzisiejszej aktualizacji? W Centrum Handlowym pojawiły się nowe ubrania, w sklepie dla Lifetime umieszczono nowy prezent! Do tego Targ Koni pojawił się w Srebrnej Polanie.




Końcowa ocena dzisiejszej aktualizacji? Mimo, że wprowadziła ona głównie zmiany kosmetyczne, to jest to jedna z moich ulubionych w całej historii gry. Wszystkie zmiany bardzo mi się podobały i liczę na to, że w przyszłości zobaczymy ich jeszcze więcej!




A jak Wy oceniacie dzisiejszą aktualizację? Jesteście zadowoleni ze wprowadzonych zmian? Czekam na Wasze komentarze!

Trzymajcie się!

Komentarze

  1. Dla mnie aktualizacja jest jedną z lepszych, co tu więcej dodawać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualizacja mi się bardzo spodobała ;). Jestem tego zdania co ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza aktualizacja w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog. Jak dla mnie aktualizacja jest jedną z najlepszych w tym roku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz